Fredag

Fredagen blev jättebra hos Sofia.. Ska lägga in bilder sen..
Först tillverkade vi sushi.. jag fick håret tonat av Marika.. och sen badade vi bubbelbad :)
Det var sjukt varmt och skönt! Och vädret var underbart.
men som sagt ska lägga in lite bilder sen.

Igår var jag på stan och käkade lunch med Emelie, Johanna och Stina.
Det var mycket trevligt.. vi träffas ju verkligen inte ofta nu för tiden.
Lite skvaller och god mat :)

Nu sitter jag hos mamma och pappa..
Det blir eventuelt lite fest ikväll hos Robin och Sanna.
De kommer hem och Dennis KOMMER :D
Jag har varit inställd på att han ska komma i morgon..Så det känns jättekul!
Då får jag en ledig dag med honom i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0