frusen

Usch och fy vad kallt det var på bussen idag. Jag trodde jag skulle dö.
Mina fötter var alldeles genomfrusna när jag kom fram till Umeå.
De där bussarna är verkligen hopplösa.. antingen är det jättevarmt eller jättekallt.
Oftast jätte, jättekallt.. Måste ta på mig extra byxor utanpå i morgon och tjocksockar.
Nu kommer jag ha "hurven" i mig hela dagen. Typiskt..

Jag glömde ta med mig mitt block idag, jag som skulle plugga innan föreläsningen. Men nu går inte det..
Jag får sitta vid datorn i stället.. Kanske ta tag i min projekteringsuppgift.. Synd bara att jag inte har med usb-minnet så jag kan komma åt det.. Det går inge bra för mig idag alltså..
Men jag kan nog fördriva tiden, det är ju bara en timme kvar till föreläsningen börjar.

Igår var vi på kalas hos Klara som fyllde tre. Hon var en riktig surkart.. Hon är speciell den där ungen.
Som tur var så lättade humöret efter en stund. :) Ska lägga in bilder när jag kommer hem igen.

Vi var även på vårat första årsmöte med bostadsrättsföreningen.
Det påminde väldigt mycket om klassråden man hade i grundskolan :P
Men lite seriösare såklart..
Hyreshöjning och underhållning var väl det som var viktigast..
Annars kändes det rätt onödigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0