jobb

Nu är denna helg snart avklarad.. Och det blir jobb nästa.. Uscha!
Men, men.. I veckan ska jag försöka ta tag i mitt liv.
Måste göra klart en del grejer.
Och plugga till tenta som är på onsdag nästa vecka tror jag.
Den ska jag klara!
Så det så!

Igår var det kalas hos min bror som fyllde 30 i fredags.
Gammstök.. :) Det var trevligt, men det hade nog varit trevligare om man hade fått i sig lite mer alkohol.
Men Mor och Far var där och Dennis skulle upp i ottan i morse så det blev lugnt.
Men det var lika skönt det så här i efterhand.
En fest måste dock ordnas med syskonen Sjölander. Det skulle nog bli väldigt roligt.

Jag vill verkligen ha sommar nu!
Grillning, solning och ledigt.
Måste i och för sig jobba så mycket som möjligt i sommar så jag får in några pengar.
Hoppas, hoppas, hoppas att strängbetong får in jobb.
Ska också kolla med min syster Maria om hon kan fixa sommarjobb på hennes jobb.
Men då måste jag bo i Karlstad några veckor.
Men det kanske skulle funka. Det skulle ge mig mycket att jobba där i allafall.
Men vi får se hur sommaren blir.

Ikväll blir det i af mys med världens bästa..

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja, en fest måste ordnas snarast :)

2009-04-20 @ 16:24:01
Postat av: Emelie

Hej Ida!

Vad roligt att hitta hit till din blogg :)

hihi, jag läste just inlägget BAJS som du skrivit, förlåt men hoho, vad jag skrattade! Jag har också lagt upp en blogg, men där lägger jag mest bara upp bilder.

Sköt om dig! Kram!

2009-04-20 @ 18:05:07
URL: http://livetibilder.blogg.se/
Postat av: Ida

Oja, Terese.. men du fyller ju ar snart. Far kanske bjuda hit Fredrik da. Men Simon kan ju inte folja med ut. Jaja.. vi ser val vad som hander..:)

2009-04-21 @ 10:39:42
URL: http://idamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0