Latoxe

Jag borde verkligen plugga, men jag kan inte.

Måste bara ta tag i det och lära mig mycket i morgon.

Allt faktiskt..


Jag är less på mig själv som alltid skjuter upp saker, men..

Ja.. Jag är helt enkelt inte någon pluggis just nu och kommer nog aldrig bli,

Jag hatar att plugga.

Men som sagt så måste jag ta tag i det!


Längtar till om ett år då jag förhoppningsvis håller på med mitt examensarbete.


Nåväl.. Jag tror att jag håller på att bli sjuk är så känslig..

Men.. Jag kanske inbillar mi´g om jag har tur alltså.


Nu vill jag att Dennis ska komma in så vi kan åka hem igen och sova.

För i morgon blir det till att kliva upp tidigt och plugga hela, hela dagen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0