Omöjligt

Jag blev hemma idag också. Hade sprängande huvudvärk i morse när jag vaknade, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Det var som att jag hade ett jätteåtsittande hårband på mig.
Det har släppt lite nu, men känns lite fortfarande.

Jag har suttit och räknat och fastnade med ett och samma tal i två timmar.
Jag kunde inte få till det. Ringde mina kära pluggisar och vi kom fram till att det måste vara fel i facit.
Vår lärare är nämligen expert på att skriva fel svar, vilket är väldigt irriterande.
Jag räknade på alla möjliga olika sätt, men fick inte ut det.
De andra skulle pröva och jag hoppas att jag gjort rätt och läraren fel!

Nu är jag i Fors igen, därav åäö ;)
Det blir förhoppningsvis mat snart och sen blir det till att räkna igen.

Snart är den här tentan i af avklarad.
Och det känns bra just nu. Hoppas jag kan klara den.
Det skulle vara så himla trevligt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0