Seg

Sa var en helg med jobb pa bion avklarad.
Det gick relativt smartfritt.. Okej, helt smartfritt..
Det ar skont nar man har gjort bort det maste jag saga.

Igar hade vi aven personalmote, men det var bara 6 personer dar.
Och 3 skulle jobba sa.. dalig uppslutning!
Men det ska nog bli andring pa det tror jag. Det later som att vi ska fa riktig ordning och reda och det ar bra!

Jag skulle egentligen ha suttit pa bussen pa vag till umea nu, men det blev inte sa.
Vi var lite sega sa jag missade den och nu kanns det jattejobbigt att ta nasta buss for jag vet att jag kommer for sent till lektionen och det hatar jag! Sa jag tror att det blir en dag hemma med plugg i stallet.
Jag far alltid sa daligt samvete, men det ar ju bara jag sjalv som drabbas.
Far plugga hart har hemma och aka i morgon i stallet.

Snart ar det lov och jag har tusen saker att gora.
Det kanns nastan lite skont att fa vara ensam hemma. Hoppas att jag far mycket gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0