Spel

Igar var mina syskon har.. 2/3 av dem i af.. Narmare bestamt 4 stycken.
Vi spelade x-box och sallskapsspel, drack lite vin och hade det allmant trevligt!
Jag gillar mina syskon.. :)

Jag, Fredrik, Terese, Simon och Mamma var och kollade en sista gang pa farmor igar ocksa.
Jag hade lite svart for att bestamma mig om jag ville folja med eller inte. Velade fram och tillbaka valdigt lange, men tillslut foljde jag bara med och det var tur. Hon var jatte fin dar i kistan.. Fran borjan sag man inte att det var hon for munnen var sa ihoptryckt. De hade satt pa en krage for hennes mun var lite oppen annars. Men eftersom hon inte hade tanderna i sag det valdigt konstigt ut. Typ som den dar gubben som stoppar in hela overlappen och nasan under underlappen. Forstar ni hur jag menar?
Men da bad mamma begravningssnubben att ta bort stodet och da sag man verkligen att det var hon. Munnen akte upp lite, men det sag bara ut som att hon sjong. Det var valdigt fint!
Och nar man ser henne ser det verkligen ut som att hon har det bra. Hon har mott upp farfar och lever det basta livet som finns i himlen! Men sjalvklart saknar jag henne och farfar och sjalvklart mormor och morfar ocksa.
Nu har jag bara Dennis mormor och farmor kvar. Det ska jag se till att vi tar tillvara pa. Man angrar sig sa mycket annars.
Och de ar ocksa underbara tanter ;)


Ikvall blir det suschi tillverkning, bubbelbad och lite vin hos Sofia och Simon! Det blir trevligt. Aterkommer forhoppningsvis med bilder fran kvallen i morgon..



Kommentarer
Postat av: Karro

Hej gumman, vad kul att du har en blogg! :D Vi såg pappas kompis baby.. Och den var bara 1 dag gammal!



Beklagar din farmor :( Men som du sa så har dom det nog ljuvligt bra där dom är nu. Men det är ju såklart tomt för oss som är kvar. Man får försöka ta tillvara på familj och vänner så gott man kan, det är ju faktiskt det som betyder mest här i livet..



Kramar och hoppas du har en fin påsk

2009-04-11 @ 01:41:43
URL: http://karolinesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0