Spratt

Jag blev hemma idag..orkar inte beratta hela historien.
Den ar dalig, men jag kan saga att min mage och mitt psyke spelade ett spratt med mig.
Sa kan det vara ibland.. i af for mig.
Ska jobba ikvall i af.. da ar jag pa hemmaplan vilket kanns mycket lattare.

Tar en liten paus fran plugget, vilket inte alls ar tillatet.
Blev sa less nar jag inte fick ut ett tal.
Ska forsoka igen snart. Eller ta tag i en annan del.
Jag har mycket att gora, sa det finns alltid nagot att bita i.
Tenta som sagt pa onsdag.. plugg, plugg, plugg..
Och den har gangen ska jag gora det och jag ska klara den.
Har pluggat med Anna-Karin och Anett i tva dagar nu och det ger sa mycket att plugga tillsammans.
De har lart mig mycket de senaste dagarna.
Na nu ska jag antingen vila mig en stund eller plugga.

Pa aterseende


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på tentan! Jag håller tummarna för dig. Själv så måste jag ägna helgen åt att plugga till en kontrollskrivning på måndag. Typiskt bara att det såklart är toppenväder i helgen och man vill bara mysa i en park eller nåt... Livet är hårt ibland ;)

2009-04-25 @ 00:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0