Tacksam

Iagr skrev jag tenta och det blir en till, men det kanns bra for jag vet vad jag ska trana pa for att klara den. Och dessutom tycker jag att det kanns roligt att jag forstatt sa pass mycket denna kurs. Har varit sa skoltrott sa allt har varit trakigt och jobbigt, men just denna kurs kanns bra.

Det som kanns mindre bra ar att arbetet jag ska lamna in pa mandag ar borta med vinden.
Jag har det pa varan kraschade dator och jag var helt saker pa att jag hade det pa ett usb-minne ocksa.
Sa var tyvarr inte fallet, da Dennis rakat radera det. Jag ska inte skylla pa honom. Det var hans minne och jag skulle egentligen ha lamnat in det for ett halvar sen. Men det kanns surt. Grinade nastan nar jag upptackte det, men jag var pa skolan sa jag fick lov att halla masken. Det kommer att ta en evighet att  rita upp allt igen, men som tur ar har jag nagra ritningar som jag kan utga ifran. Sa en evighet  ar kanske att  overdriva.
Om jag har tur sa kan arbetet raddas fran min kraschade dator, men jag vet inte. Maste betala en slant for att fa ut det och  det kanns  jobbigt  att  lagga 500 spann pa det. Men det kanske ar vart?

Ikvall blir det valorgsfirande hos min kara van och svagerska. Det blir grymt kul med grillning, 5-kamp och alkohol.
Ater till min svagerska. Vilken tur jag haft. Som Sanna brukar saga.. Man far aldrig valja sin svagerska och om man skulle fatt skulle jag inte valja nagon annan. Sanna ar grymt bra och jag ar glad att jag fick henne. Tack Robin!
Jag har haft tur med allt som galler Dennis. Han har en underbar familj. Vi har en underbar familj. L-G, Sigrid, Rebecca, Victor och Robin. Jag skulle inte vilja byta ut nagon av dom plus att de dessutom har en underbar farmor och mormor som ar sa harliga! Jag ar tacksam helt enkelt. 

Grattis till dig som orkat lasa igenom allt. Nu ar du klar :)

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte bara önska er en trevlig valborg då! Vi har Markus föräldrar här på besök så det blir en lugn kväll. Imorgon däremot ska vi fira Simons födelsedag, också med lite grill och alkohol :)

2009-04-30 @ 16:29:53
Postat av: Rebecca

idaa :) du är en underbar svägerska och person, vi är lyckliga som har dig! :)

2009-05-05 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0