Modell

Igar tog jag med mig min kara Sofia och hennes kompis Hanna till MaryKay motet for de skulle vara modeller at mig. Jag vet inte om jag var sa bra, men resultatet blev bra tycker jag.
Det gar till sa att jag ska forklara hur de ska lagga allt smink och varfor de ska goa pa det viset,
Jag kande mig ovan och opalast, men det gick hyffsat anda.
Jag har ju inte allt man behover sa det blev som det blev.
Jag  blev  nojd och Sofia ville gora om det, sa det ar ju ett bra betyg!

Nu ska jag ta och stada upp lite har hemma. Kickan ska komma hit och ata lunch med mig, sa da maste jag har stadat. Och det ar ju pask snart, vilket ocksa sager att det ska vara stadat och fint.

So long


 
Sofia fore med lite foundation pa.


Sofia efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0