Bott

Det har ar varre en jag trott.
Mitt liv har fatt en drastisk vandning.
Jag vet nu att jag inte vill ha nagot  med dig att gora.
men det kommer bli svart.

Jag befinner mig just nu pa botten och vet att jag inte kan klattra upp igen i ditt sallskap.
Hur kunde jag vara sa blind?
Jag ar helt enkelt blaogd.
Jag hoppas jag ffoljer min inre rost och inte  umgas med dig mer.
Men som sagt sa kommer det bli svart.

Jag har insett att jag blir en dalig manniska nar jag ar med dig.
Och jag ser inte det du gor mot andra.
Du ar falsk och egoistisk!

Jag vill bort!
Hoppas vi kan aka till Dennis farmor nasta lediga helg!
Komma bort fran det har stallet.
Har precis kommit hem, men det kanns inte alls bra.

Synd att jag inte kan radera bort allt och borja om fran borjan.
Nu har jag bara en onskan.
Hoppas den blir verkliget.

Ett slut skulle vara sa enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0