...

Jag är så himla dålig, men jag ska försöka uppdatera lite oftare.

Så vad har hänt?
I lördags skrev jag tenta i Umeå klockan 9, vet inte alls hur det gick.
Men men.. det kändes bättre än förra gången i af.
Sen bar det av till jobbet direkt.
Och efter jobbet åkte vi till Fors för att gå på bypuben.
Riktigt, riktigt trevligt!

Har lite ångest idag..
Måste lugna ner mig med festandet.
Men i helgen blir det inget.
Jag hoppas på att vi kan åka till stugan och fiska och bara mysa.
men det är kanske för kallt och det skulle vara trevligare om Mamma och pappa var där.
Så vi får se vad det blir av det.
Skulle vilja göra något speciellt i af.
Kanske åka till remmarn eller bredbyn.
Helst Remmarn tror jag..


Jaja.. näe jag måste försöka ta tag i mitt liv.
Plugga som aldrig förr och vara ordentlig.
Jag vill ha barn så man måste vara ordentlig och sluta festa.
Leva ett lugnt familjeliv.
Det vore det bästa tycker jag..
Men det blir inget förrän jag är klar med skolan och har jobb.
Så jobbigt att man ska behöva pengar till allt.

Jag vill ha hus nu också.
Men men..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0