min dator

Jag är lite dålig på att blogga just nu alltså.
Men en återblick ska det bli..
Sitter på bion utan bilder annars skulle jag lagt upp några.

Lördag var det äntligen dags för sista sommarfesten innan alla ska åka iväg igen.
Jag och Sofia strosade runt på stan och köpte diverse grejer.
Varsin klänning bla. (som ni får se sen)
Efter stan åkte vi fort, fort hem till mig och lagade tacos som vi åt tillsammans med söta Marika som kom förbi.
Väl efter maten fixade Marika mitt hår och alla kom.
Kickan, Emmeli, Anna-Clara och Susanna!
Det var väldigt längesen jag hade så roligt.
Kickan sköt sönder taket i vardagsrummet för att nämna en rolig grej ;)
Haha, hon tyckte själv inte att det var lika kul som jag.
men Dennis ska ändå göra om så för våran del kvittade det!
Det var i af en väldigt, väldigt trevlig förfest, utgång och efterfest.
Hoppas vi gör om det snart igen.. kanske inte efterfesten, men det andra ;)

Söndag var bara seg och jobbig med all ångest.

Sen har det inte hänt så mycket faktiskt, det enda jag gör om dagarna just nu är att plugga.
Panik är vad jag har.. Men det löser sig!

Hämtade förresten ut min kära dator igen och beställde en ny hårddisk som kommer till veckan.
Det ska bli så skönt att slippa skriva på ett tangentbord med öl i :P
Dennis fixade i af så man kan skriva åäö igen som sagt, men det ska bli skönt att få använda min dator igen :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0