Stugan

I onsdags akte jag till stugan utanfor Bredbyn.
Jag, Simon och Terese akte fore mamma och pappa.
Nar vi kom fram sa klippte vi graset och donade lite och sen fick vi for oss att vi skulle fiska.
Simon och Terese gravde fram mask





Sen hamtade vi metspon i forradet och gick ner till an.
Pa vagen ner sa jag - Pax for att fa fisk
Har har ni resultatet



Det borjade med en bamsing.
Bamsing och bamsing i af den storsta pappa hade sett dar.
Sen fick jag en betydligt mindre ocksa.
Men det var roligt att jag fick upp tva.
Nu har jag fatt 3 fiskar i hela mitt liv.



Efter middagen som bestod av grillade hamburgare gick jag en svang runt stugan och hittade lite smultron och blabar



Det ar sa himla mysigt i stugan, har sakert inte varit dar pa tre ar.
Vilket later helt sjukt, men sa ar det.
Synd bara att jag skulle jobba igarkvall annars hade jag stannat och ridit med Louise och njutit mer av sommaren ute pa landet. Men jag tror jag ska aka dit till veckan igen om det ar fint vader.

Har ar lite bilder fran dasset.
Tog bara bilder dar..
Vi har ju ingen el eller vatten och sa har vi bott 5 veckor varje sommaren sen vaggan.



 

Nu ska jag lagga mig och lasa klart flickan som lekte med elden
Sen blir det till att plugga.

pa  aterseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0