Tidig morgon

Jag klev upp vid sex och har hunnit med en hel del nu på morgonen.
Tömt tvättlinan, hängt ny tvätt, tvättat 5 av 6 fönster.
Det lät inte så mycket, men det var skönt att få det gjort.
Har bara fönstret i sovrummet kvar, men jag tänkte vänta till solen bytt sida så det inte är så varmt.
Första gången på 1 år och nästan 2 månader som jag tvättat fönstrena.
Helt sjukt att det inte hänt tidigare, men nu är det gjort och skillnad blev det.
Det är det som är så roligt när man väntar tills det blir riktigt smutsigt för då ser man verkligen skillnad ;)

Det är så värt att kliva upp tidigt och sätta igång med bestyr.
Man hinner med så mycket mer under dagen ;)

Senare blir det till att plugga ännu mer.
Jag börjar få hopp och tror att jag kan fixa det här.
Jag hoppas innerligt att det ska gå vägen.
Håll tummarna för mig!

Nu ska jag roa mig lite på internet innan jag sätter igång med pluggandet.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0