Tjorven

Det ar stor sorg over familjen i Fors och har hemma i radhuset.
Tjorven, alskade lilla tjorven har fatt lamna oss.
Jag vet inte exakt vad som hande, men tydligen slapade hon ena bakbenet och hade sa ont att det var bast att ta bort henne. Jag kan inte forsta att hon ar borta.
Har inte varit i fors an, men det kommer att kannas sa tomt.
Hon var valdigt speciell for oss.

Hon var nastan min hund..
Dennis pappa sa alltid att jag fatt henne och vi brukade ta med henne till stan ibland.
Hon var sa himla sot!
Tungan som hangde ut och hon blev alltid sa glad nar man kom.
Inte minst nar Dennis kom. Da kunde hon kissa pa sig av gladje.

Som sagt sa har jag inte fattat att hon ar borta, Dennis ringde mig mitt i fiskande i stugan.
Jag satt fast med kroken i trojan och samtidigt skulle jag forsoka guida Louise ratt i skogen.
Sa det blev sa mycket pa en gang att jag inte riktigt tog till mig Tjorven.
Nar jag aker till fors kommer jag val forsta och tararna kommer definitivt spruta.

Alskade lilla tjorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0