Tomater

Har nyss lagat mat åt älsklingen, spaghetti och köttfärssås.
Så han kom hem och vi åt den tillsammans, mums.

Var och hämtade kameran i Fors igårkväll, glömde den hos Alex i fredags/lördags
Rebecca var snäll och tog den hem.
Hittade då denna  vackra bild



Rebecca och Jennie

Innan sommaren berättade jag ju att jag odlat tomater.
Jag gjorde det en aningens sent, men det börjar blir resultat nu.
Andra har väl redan börjat knapra på sina tomater, men mina har precis börjat titta fram.



Mini Tomat, hoppas det hinner bli något av den där innan vintern.



Hela plantan, den har blivit ganska stor och luktar väldigt gott.
Tror dock att lukten blir för mycket för min näsa.
Jag nyser nämligen när jag sniffat på dom för länge :p



Fler blommor som så smånigom ska bli tomater.
Om det blir något av alla så kommer jag få en stor skörd ;)
Hoppas, hoppas, hoppas!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0