Utan vatten

Jag blir så less.
Skulle jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobb
Och då har vi inget vatten.
Det är inte första gången det händer heller.
Ringde ordföranden och frågade om han visste något.
Är det konstigt att ringa när man inte har vatten?
Jag trodde inte det, men det var ungefär som att jag var dum i huvudet som frågade.
- Jag vet inget, jag är på jobbet.
Det lät typ som -lilla gumman jag är ju på jobbet..
Men jag frågade ju bara om han visste något.
Fine, han visste inget.. men han behöver ju inte få det att låta som att det är konstigt att man ringer då vattnet är borta.
Jag överreagerar väl lite, men  jag är less på det här stället.
Dålig granne, dålig ordförande och inte minst dålig vaktmästare.
Jaja..  Jag får pallra mig iväg till bion och duscha.
Eller så får jag se skabbig ut.

Nåväl..

Idag har jag pluggat lite och ska som sagt snart åka iväg och jobba.
Cykla närmare bestämt.
efter jobbet blir det  Harry Potter med Sofia.
Dock inte den senaste, den såg jag med Dennis i söndags.
Nu ska bara Sofia ta igen de hon missat för att kunna se Halvblodsprinsen också.

Vi såg fången från Azkaban i går..
Gillar Harry Potter och längtar redan till sista filmen.

En annan film som jag bara måste se är flickan som lekte med elden som kommer i september.
Boken är hur bra som helst och det ska bli spännande att se det på film!

Näe nu bär det av mot bion i rask takt för att hinna duscha!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Men va jobbigt det där med vattnet, så borde det inte vara... Tur vi har en dusch på bion då ;)

2009-08-20 @ 21:11:16
URL: http://jennycarlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0