Vad händer?

Mitt liv är väldigt konstigt just nu.
Vad  är det som händer?
Ena stunden är det hur bra som helst, nästa helt kasst.
Varför?
Jag fattar ingenting..
Har jag gjort något eller är du bara bråkig med mig för att du är stressad?
Jag förstår inte varför det ska behöva gå ut över mig..
Jaja.. hoppas det löser sig.

Jag har i åäö på datorn nu.. weehoo!

Helgen var mycket lyckad!
Jobbade på fredag, sen bar det iväg till Fors för bad hos Alex.
Skit trevligt.
Jag och Rebecca satt i badet till 9.40.
Slå det om ni kan.
Man skulle kunna tro att vi fortfarande ser ut som russin.
men det försvann nästan på en gång,
Trevligt hade vi i af.
Synd bara att vi inte kunde hålla oss kvar till Alex vaknar igen.
Det hade varit kul att se hans min :)
Tack Rebecca för en trevlig stund (7 h)

I morgon blir det plugg liksom resten av veckan.
Jag är körd! JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0