29 december

Det blev inte Calle och Erik.. Dennis glömde bort tiden och dum som jag var ringde jag inte.
Orkade inte bry mig, vilket jag fick betala senare..
Fick dåligt samvete, men jag trodde Dennis hade koll och bara struntade i det.
Nåväl.. Så blev det..
Igår jobbade jag hela dagen lång på bion.
Drygt, men som jag sagt så många gånger förr så går det bra när man har trevliga arbetskamrater.
Igår var det David och Thomas.
Idag har jag varit hos mamma och pappa större delen av dagen.
Skrattat åt de underbara barnen som är så roliga.
Det händer alltid något som får en att skratta tills tårarna rinner :)
Nu ska jag ta tag i juldagens stök hemma och invänta ett skrivbord som min Rebecca kommer med.
Nu har vi bestämt att det blir ett lugnt nyårsfirande.
Troligen hos familjen i fors eller hemma.
Börjar 12 dagen efter så lugnt får det bli.. Skönt!
Lägger upp lite bilder från julen, juldagen
Jag och Dennis på julafton
Det blev inte så många bilder, men ett litet smakprov i af ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0