<3

Jag har fått höra lite saker av Rebecca som värmer i mitt hjärta!
Synd att det inte blev så säger jag bara..
Jag är bitter vill jag lova, men det blir nog bra i slutändan ändå.
Nåväl..
Idag ska jag städa det sista i hemma, inhandla diverse grejer till nyår
och ikväll ska jag äta middag och surra med Johanna, Emelie, Emeli och Stina.
Det blir nog trevligt.
Min/Vår nyårsafton spenderas hos svärföräldrarna i fors <3
Jag kommer nog ta en tripp till granngården där Rebecca har fest.
Och eventuellt hälsa på Alex en snabbis.
Men annars blir det lugna puckar.
SKÖNT!
En bild från julafton kan ni få kika på ;)
Storasyster Maria och hennes minsting Ellen..
Hur vänder man på bilderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0