Bio

Snart ska jag börja dra mig mot bion för ännu en kväll med jobb.
Idag är en sån där deprimerande dag då jag helst av allt bara skulle vilja dra en filt över mig, tända ljus och bara mysa hemma..
Men jobbet kallar.. Som så mycket annat..
I morgon ska jag följa med mamma till Ann-Mari och baka pickekakor.
Det blir nog trevligt hoppas jag.
Det var även tänkt att jag skulle gå ut i morgon kväll, men just nu så vet jag inte vad det blir av det.
Har ingenting att göra innan. Så det skulle kanske vara skönast att bara sitta hemma och se idol.
Idol blir det nog i vilket fall, men frågan är vad som händer sen.
Det beror lite på vad Dennis ska göra också.
Han är bjuden på Beijer fest..
Så är det någon som har lust att vara med mig och sedan gå ut på olles så är ni varmt välkomna.
Jag önskar att min skola var över nu.
Har bestämt mig för att det blir ex-jobb nästa höst i stället för till våren.
Ska läsa lite kurser bla. matte i stället och hoppas på det bästa.
Jag är sjukt less..
Nåväl, nu är det som det är och det är bara att göra det bästa av situationen.
Borde gå ut och starta bilen så den tinar lite innan jag ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0