Dagens lunch

Idag har jag sytt en gardin, nästan klart.
Måste bara få Dennis att sätta upp gardinstången så jag kan se hur mycket som ska fållas upp.
Så snart har jag gardiner i vardagsrummet och köket och är där med klar med gardiner i vårat lilla hus.
Gästrummet får vara utan minsann.
Det tog bara si sådär 1 1/2 år att få upp gardiner.
Just nu sitter jag och äter lunch.
Korv, gurka, tomat och majs i en liten röra.
Typ det godaste som finns och det går sjukt snabbt att röra ihop ;)
Ett hett tips vill jag lova, för den som gillar falukorv ;)
Var och handlade för en stund sen och höll nästan inte på att få upp bildörren varken då jag skulle till affären eller från. Men efter lite om och men så gick det i alla fall och tur var väl det.
Jag kan inte påstå att det är kallt, men de ville frysa i alla fall.
Fast i ofs så regnade det ju sjukt mycket igår och när det frös så blev det mycket is.
Vill lägga upp en bild på mina fina gardiner, men det fungerar inte för mig.
Hittar inte kameran för tillfället heller, men jag ska testa igen inom kort.
Ikväll blir det desperate med Sanna, Annika, Sofia och Katta.
Älskar tisdag kvällar.
Nu ska jag städa upp lite för Annika och Sofia ska komma hit och äta middag ikväll också.
Trevligt värre!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0