Fredag

Nu har hela veckan gått igen och jag hänger inte alls med. På måndag morgon tänker jag alltid att jag längtar till helgen och poff så är den här utan att man hinner tänka. Det är tyvärr mycket man inte alls hinner med när tiden går så pass fort. Jag har tusen grejer att göra och det värsta är att allt ska vara klart i Januari. Jag får alltså inget jullov. Gillar inte när kurserna går över jullovet och slutar med en tenta när man kommer tillbaka. Då blir det ju inget jullov. Nåväl.. så är det och det är bara att bita ihop och fortsätta plugga. Jobbade igår och det var sjukt lite folk. Hade i alla fall sällskap av Sanna hela kvällen och fick även hjälpa henne lite med en tenta. Hade dock inte mycket att komma med, men jag hoppas jag kunde göra något för henne. Vi såg även luftslottet som sprängdes igår. Jag som läst boken kunde inte njuta fullt ut av filmen. Men jag tror att dom andra tycker att den var bra. Men läs boken alla som inte gjort det! Man fastnar i den kan jag lova. Satt ju själv 7 timmar en dag och bara plöjde igenom boken. Tänk om man kunde fastna så hårt i en studiebok. Det hade ju varit helt fantastiskt om man bara slukades in ;) Näe nu ska jag städa lite och sen ringa Jörgen på Westcon och fixa det sista på ritningarna som jag blir så arg på. Ha bra fredag! Jag jobbar ikväll och missar idol.. men jag spelar självklart in den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0