GNÅ

Det blev en trevlig middag igår.
Varje gång jag träffar gamla nolagänget påminns jag alltid av hur mycket jag saknar dom.
Vi borde träffas oftare.. Fast det sitter ju oftast i mig..
Jag ska bättra mig!

Jag tror att denna kväll kommer att bli superbra!
Det ska faktiskt bli jättetrevligt att äta middag med Dennis föräldrar och sen strosa omkring mellan festerna i byn :) Hoppas att Victor vill skjutsa oss med skotern bara.. Annars blir det kallt ;)
Men det löser sig!

Jag tog med mig utekläder och skor när jag åkte igår, så idag vill jag åka skrana.
Vi får se vad det blir av det. Men det skulle vara grymt kul i alla fall.

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Moni

God fortsättning Ida & Dennis.

Hoppas ni mår bra. Kramar Moni

(ny blogg ;))

2010-01-02 @ 12:25:51
URL: http://monilouise.blogg.se/
Postat av: Moni

Hur go är inte du då :) Fick ni lovat någonting på tolvslaget då? Kram Moni :D

2010-01-03 @ 08:29:32
URL: http://monilouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0