God morgon

Idag är det tisdag och dan före dan före dan..
Alltså julafton på torsdag..
Det känns konstigt i år.. Men det blir nog bra.. Endast Johanna som saknas.
Idag kommer Maria med barnen! :D
Nåväl.. Det blir nog en mysig jul!
Igår såg vi New Moon.. Jag förstår inte varför så många tycker att den är bra.
Den var inget speciellt alls.. Inte ens snygga killar..
Mesig film om jag får säga vad jag tycker!
Det hände som inget i början och sen var jag så otaggad så den blev som inge bättre.
Men vi såg ju i  och för sig Avatar i söndags på julvisningen.
Den var ju helt fantastiskt bra, så det kanske inte var så smart att se den direkt efter.
Jaja, nu har jag sett den i alla fall..
Idag ska jag försöka städa klart hemma inför julen, leta reda på resten av julgrejerna och ikväll blir det jobb..
Jag jobbar från 13-21.30.. så det blir en lång dag.
men sen är jag ledig fram till måndag nästa vecka.
Frukost först..
Förresten, känner mig lite taskig som la ut en så osmickrande bild på Dennis.
Men hahaha.. han ser roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0