Julafton

Så var julafton avklarad och för en gångs skull hade jag inga förväntningar,  så det blev alldeles perfekt!
Fick en fler saker än jag hade väntat mig.
Så jag är nöjd med allt!

Nu kan jag också skriva att Dennis ska bli Farbror.
Robin och Sanna får en liten bebis i mitten av juni :)
Jag har vetat det väldigt länge nu och har inte fått säga något.
Men ÄNTLIGEN kan jag säga det till vem jag vill :)

Nu längtar jag bara till jag själv kan säga samma sak.
Men det blir inte än på länge.
Tidigast om ett år ;)

Har tyvärr ingen kamerasladd med mig, annars hade jag lagt in bilder från min fina julafton.
Mina underbara syskonbarn som jag umgicks med hos mamma och pappa och från kvällen i fors.

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen..
Jag älskar min familj, både på min sida och Dennis sida.
Jag hade inte kunnat få bättre svärföräldrar eller bättre svägerska eller svågrar.
De är undebara hela högen!

Hoppas ni får en fin juldag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

God Jul! Jag hoppas att vi kanske ses i kväll:)

2009-12-25 @ 11:42:38
Postat av: rebecca

:) <3

2009-12-25 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0