Lagt sig?

Ångesten har börjat dämpa sig, eller egentligen inte..
Men.. en rejäl fylla får man ha ibland.. och jag ber om ursäkt till alla som behövde närvara
Haha :)
Idag har jag varit i Umeå och jag är på ovanligt bra humör.
Kan bero på att jag ska till Sofia och mysa ikväll.
I morgon är jag ledig och sen bär det av till Umeå på torsdag igen.
Vi planerar även en liten julfest på tisdag i Umeå, det blir nog trevligt!
Det känns faktiskt konstigt att vara på så bra humör.
Men det är ju bara roligt..
Snart är julen här och syskonbarnen kommer hem.
Ellen som redan hunnit bli nästan ett halv år ska bli mest spännande att träffa.
Klara var här igår en sväng och avskräckte Dennis från att skaffa barn.
Inte så bra, men än är det ett tag till vi ska få våra knoddar.
Så jag kan nog få honom på bättre tankar.
Klara är intensiv men sjukt söt.. Hon ville gärna äta upp mitt pepparkakshus, men Åsa sa att jag skulle bli ledsen då.. Då kom hon med den smarta idén att jag kunde blunda, så jag inte såg att hon ätit upp det.
Hon är smart hon..
Näe, nu ska jag byta byxor och ringa min kära vän Sofia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0