Vaccination

Igår vaccinerade jag mig för svininfluensan. Trodde jag inte skulle göra det, men min kära vän sjuksköterskan och hennes lillasyster tyckte att jag skulle göra det. Så det var väl lika bra. Jag kan fortfarande gå framåt så jag är nöjd. Hade väldigt ont i armen när jag skulle sova igår. Det känns som träningsvärk. Men idag känns det bättre. Nu jobbar jag på bion och ikväll blir det ev. en slags lussevaka med min älskling. Vi får se om vi befinner oss på hemmaplan eller i fors. Om vi är hemma kommer kanske Sofis förbi en sväng. Det vore ju inte helt fel. Men vi får se vad som händer. Är väldigt trött, så det kanske bara bli mys med älskling. Nästa vecka är sista rycket med föreläsningar. Men jag kommer ha sjukt mycket att plugga under julen, som sagt. Jag har nu även köpt de flesta julklapparna för i år. Blir mest till Dennis familj då vi bestämt att vi inte ska köpa något till syskonen. Vi ska göra något tillsammans i stället. Vilket känns både och.. Lite tråkigt utan paket, men samtidigt så är det ju roligt att kunna göra grejer tillsammans. Kanske en resa eller så.. Näe nu ska jag fortsätta poppa popcorn.. Ha en bra lördag min vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0