Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Har haft fullt upp.
Jobbat varje dag sen i torsdags.
Vissa dagar till och med tva pass.
Nu ar jag i af ledig till tisdag, sa det kanns skont!
Men sen jobbar jag tis, ons,tors, fre, lor, son, man..
Bra med pengar hoppas jag!

Det har egentligen inte hant sa mycket sen sist.
Jag har blivit besviken pa en kompis, min kara sofia har kommit hem fran Gotet och jag har insett att jag har manga bra kompisar jag borde umgas med mer.

I morgon ska jag i af aka till Louise och vi ska rida.
Jag hoppas det blir sol, det skulle vara underbart!


Men dagen stora hojdpunkt ar att Sofia fyller 20!
Jag kommer vara evigt tacksam att jag borjade jobba pa bion och larde kanna denna underbara flicka!
Hur klarade jag mig utan henne innan?
Jag forstar inte..



Hon ar vacker och hon ar bast!

Jag och Dennis har varit och fikat massa, massa godsaker hos henne idag :)

Grattis stumpan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack älskling!:D Du är bäst!!

2009-07-16 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0