Gotland

Nu var det längesen jag skrev igen.
Har befunnit mig på Gotland i en vecka och nu är jag i Karlstad hos storasyster och lilla bebis Ellen.

Gotland var sådär.
Inte det roligaste jag varit med om..och inte det sämsta.
Svårt att gå in på detaljer här.
Skulle nog inte göra om det under samma förutsättningar i af.
Men, men..
Vi har haft bra väder i af.
Vilket varit sällsynt i resten av Sverige.

Jaja, nu har jag fått hålla och se det senaste tillskottet i släkten.
Vill ha en egen lite en..
Men det blir väl om några år.

Jag har många konstiga känslor just nu.
Vill så mycket, men ändå inte..
Skulle vilja vara hemma och fundera lite.
Umgås med Dennis..
Saknar även Sofia.. Men hon åker till Göteborg snart.
Vi kommer hem samtidigt skulle jag tro och då blir det till att ses!

Roligare än så här blir det inte för denna gång.
Ha det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni hade iallafall tur med vädret! :)

Jag har saknat solen i flera veckor nu!

När kommer du hem då? Vi tänkte ha någon lite tjejmiddag i Bredbyn eller i stan på fredag. Vore kul om du var hemma och ville vara med.

Kram!

2009-07-28 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0