Helgen.

Oj, vilken intensiv helg!
Fredag fredag var jag först och red med Lousie, hur kul som helst!
Jag hoppas verkligen att det blir fler gånger!
sen följde hon med mig för att äta middag. Daniel kom såklart också.
Vi sjöng singstar och drack lite vin.
Det slutade med att jag druckit 1 flaska vin och en halvliter..
Så det blev utgång på olles där jag träffade underbara Karoline!
Susanne var också där! :) Det är så roligt med sommar då alla kommer hem igen!

Igår hade jag bestämt med Kickan som också är hemma över sommaren att vi skulle dricka vin, så det slutade med utgång det också. Riktigt trevligt!

Idag jobbar jag.
Tog Sofias pass för att kunna vara ledig en dag nästa helg.
Är bakis, men det går faktiskt riktigt bra.
Skönt att inte må så dåligt!

Igår blev jag sentimental och tänkte tillbaka på högstadiet.
En och annan tår fällde jag allt.
Saknar den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0