2009-05-08

Helgen blev valdigt annorlunda..
Fredagen borjade med tenta..Vet inte alls hur det gick.. Forhoppningsvis min vag!
Sen jobbade jag pa bion och efter det akte jag till sofia.
Jag hade lovat min alskling att hamta honom efter krogen.
Sa det fick jag ocksa lov att gora.. Inte roligt..
Blir alltid lika arg! Hatar det.. Och alla ar sa dryg nar dom ar full.
Usch! Men jag ar val likadan sjalv,,
Fredagen var i af valdigt jobbig dag.. Var vaken mellan 5.00 och 3.00
Trott var jag!

Lordag jobbade jag pa bion igen.
Tappade av nagon konstig anledning rosten, vilket var problematiskt da man faktiskt maste prata med sina kunder.
Sen bestamde vi oss for att ga ut, vilket jag angrar sahar i efterhand..
Men men..
Sanna och Robin skulle sova har, men vi rakade lasa ut dom och horde inte nar dom som galningar plingade pa dorren.
Vi maste ha sovit valdigt gott!
Och sur blev de tva.. Kanske inte sa konstigt..
De trodde att vi inte ville att de skulle komma.. Men om vi hade hort att de plingade hade vi ju oppnat.
Annars skulle det ju vara helt sjukt!

I veckan ska jag plugga..
Sista tentan innan sommaren pa lordag.
Na nu ska jag nog sova lite mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0