2009-06-24

Min dag..

Jag blaste upp varan dubbelmadrass och lag ute och solade med lillasyster som kom forbi

      

   

Inte dom vackraste bilderna, men skit samma.. Sa har skont lag vi och det var grymt varmt.
Sommar pa hog niva :)
Och.. kolla in mina solrosor som bara vaxer och vaxer..(Fotbilden, for den som inte vet sa klicka for att forstora (; )
Nar  hettan blev olidlig gick vi ivag och plockade blommor :)

Pa kvallen var jag och Dennis bjudna pa middag hos Sanna och Robin, sen skulle Sanna och Annika ta ett kvallsdopp vilket resulterade i dessa fina bilder ;) Jag var for mesig, vagade inte bada i string :P



      

Det blev ingen traning igar..Fy pa mig!
Men nu ska jag snart aka till Sundsnaset och halsa pa Johanna och John..
Och vi ska ta en springtur.. Jag kommer vara samst..
Men.. utan traning blir man inte battre..

Aterkommer med bilder fran dagen senare....

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0