Dagen D

Okej, nu ska jag satta igang.
Tankte forsoka mig pa lite traning nu innan  frukost.
Ar valdigt trott, men jag kanske blir piggare? :)

Planen var att ringa Dennis och att han ska guida mig att fa igang de missade avsnitten av desperate housewifes pa  tvn sa jag kan kora orbitraken till det.
Da blir det kanske en timmes korning..
Orkar  nog inte kora stenhart, men det blir forhoppningsvis en bra start.
Jag tankte forst ta en promenad, men nar jag inte hittade sporttoppen  blev jag arg och less och vagrar lamna hemmet :P
Men jag ska val anvanda min orbitrak  nagon gang, sa varfor inte?

Maste inforskaffa mig en vag sa jag vet om det blir nagot resultat..
Det far bli senare idag.

Pa aterseende.. Om jag inte dor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0