Fodelesdagar

I morgon fyller Sanna ar.. Haller pa att klura pa en present till henne.
Kanske vet vad jag ska kopa, men vet inte om hon kommer gilla det.
Jag funderar pa att gora nagot personligt..
Jag tror anda att hon kan tycka att det ar okej, men jag vet inte om hon kommer anvanda det.
Men som en kul grej annars..
Jag tror jag gor det.. Kan inte skriva har.. eller jag vet att hon inte laser min blogg, men det kanns onodigt om hon skulle raka fa for sig att gora det. Men jag tror jag slar till pa min tanke.
Hoppas det blir bra!

Och pa fredag fyller alskling ar..
Jag tror jag ska ge han pengar till en tatuering. Han vill garna gora en, men han kanner att han inte ar rad..
Jag tankte jag skulle tipsa Robin om det ocksa sa kan han fa lite mer pengar..
Jag har ju inte sa mycket att erbjuda..
Det blir nog tarta och sant pa fredag och eventuellt grillning med vanner pa lordag.
Jag hoppas Dennis hinner gora i ordning altanen innan dess sa blir det premiar.

Idag blir det plugg och kanske solning i fors., Eller Yttergundsjo for att vara exakt.
Ska i af troligen aka till Sanna en svang..

Na nu ska jag klura lite pa presenten till Sanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0