Hat

Just nu ar jag valdigt arg.
Och jag vet att det har kommer att fortsatta ar efter ar efter ar..
Jag blir sa less..
Kan inte saga vad aven om jag vill fa ur mig det och att alla ska fa veta.
Jag ar sa arg sa jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Men sa ar det..
Far leva med det och hoppas att   jag blir pa battre humor.

Pa lordag blir det i af utgang med Johannes och Anna och min kara Sofia!
Jag hoppas det blir kul och att Dennis far en hyffsad fodelsedagsfest med tanke pa omstandigheterna.

Jag tycker verkligen inte om egoister.
Det ar det varsta som finns.

Borde lyssna pa Sofia, men jag ar en mes.

Imorgon fyller alskling ar i af och jag ska gora mitt yttersta for att han ska fa en bra dag.
Han ar bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0