Kameran tillbaka

Nu har jag antligen hamtat kameran igen..



Sa har sag jag ut for ett tag sen ;)



Farmors fina kista..Det var ett tag sen nu, 8 maj var det begravning.
Saknar henne!

Men ater till dagens handelser.
Dennis fyller ar idag!
Jag ska gora i ordning smorgastarta och kolatarta.
Mamma och Pappa kommer idag.
I morgon var det tankt att Dennis foraldrar skulle komma, men icke.
Sa jag vet inte om de kommer alls.
Men jag ska inte tanka pa det mer..Blir bara arg

Det blir i af utgang i morgon. Johannes och Anna kommer och Sofia kommer efter bion.
Det blir trevligt! Jag maste bara tagga upp lite.
Men det ska nog inte vara nagra problem.

Nu ska jag spela en omgang alfapet och sen satta igang med dagens sysslor.
Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0