Plugg

Sitter och forsoker plugga. Skulle egentligen aka till Umea idag, men jag far mer gjort har hemma.
Tro det eller ej :P
Namen da hade vi varit pa Saras examensredovisning och det hade inte alls blivit lika mycket gjort. Jag vet det.
Sa darfor ar jag hemma.
Det gar lite sisadar maste jag saga.
Jag har svart for att kontrollera mig nar stressen ar total.
En liten paus nu sen ska jag fortsatta stenhart.
Jag maste ju klara den ju!
Men det ska nog forhoppningsvis inte vara nagra problem.

Garkvallen blev inte alls som tankt, jag ar lite besviken.
Men vad gor man..

I morgon ar det alltsa tenta.. Sen ar det bara att satta ingang plugget for nasta tenta.
Men det ska nog ga bra hoppas jag.
Ar ju helt fri hela veckan..forutom onsdagkvall da jag jobbar.
Men.. Jag har ju hela dagarna pa mig..
I can do it!
For sen ar det over for ett tag.
Maste dock ligga i ratt hart i sommar i af.
Har en del tentor till hosten som ska klaras!!!!
Men men.. Far forsoka ha sjalvdiciplin och gora det som ska goras.

Jag kanske ska fa lana Anders dator (sofias pappa)
Och fa ett ritprogram pa den sa jag kan rita ritningar
Och forhoppningsvis kan jag rita projekteringen da.
Jag hoppas!

Nae nu ska jag forsatta!
Ha en bra dag allesammans!
Jag ska plugga heeeela, hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0