Redovisning

Hade skrivit ett langt inlagg, men var dator ar lite konstig och kopplade ifran internet sa det ar bara att borja om..

Ikvall kommer kara Sofia hem igen.. weehoo ;) Det blir trevligt!
Hon har ju varit borta sa lange nu ju! Over en vecka :P
I morgon eller pa fredag far jag traffa na :D

Idag har vi haft redovisning pa skolan. Det gick bra tror jag.
Ganska simpel grej vi hade, men det ar battre an att man ska sitta och lyssna pa nagot helt obegripligt.
Tycker i af jag.. och vi var ju inte samst i af.
En laste innantill, vilket man slutade med innan gymnasiet.
Sa samst var vi inte.

Snart ska jag ivag pa Westcons kontor igen for att visa det jag ritat och fa veta vad jag ska tillagga osv.
Far hoppas att jag inte missuppfattat allt, sa det ar nagorlunda som han tankt sig.
Men annars ar det bara att borja om.
Bra att jag hinner dit i af sa kan jag lamna in de slutgiltiga ritningarna i morgon bitti.

I morgon ar det min och Dennis dag.
Det ar sju ar sen vi taltade pa backsjostranden med klassen.
Kvallen jag och Dennis blev tillsammans.
Kanske varldens basta kvall..
Det var sa roligt pa den tiden.
Och i morgon ar det aven tva ar sen vi var pa Gotland och forlovade oss.
Han ska fa en god frukost pa sang och pa kvallen tankte jag att vi skulle ata gott och ga pa bio.
Det har ska firas minsann :P
h

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har Dennis fått jobb igen? Vad bra, det måste ju vara jätteskönt! Och perfekt om du får göra lite småjobb också. Det låter som att du är jätteduktig. Bredbydagen är nu på lördag men igår var jag tvungen att ändra mina sommarplaner! Jag fick nämligen en praktikplats helt oväntat! Någon som lämnat återbud eller så.. Perfekt för mig! :) Så det innebär att jag nu inte kommer hem förrän 5 juli. Men då måste vi se till att ses! Utgång är givet! och Grattis till dig och Dennis på eran dag!

2009-06-02 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0