Rita

Det ar sa skont att det antligen borjar narma sig sommar.
Och jag blev brun igar.. Antligen.. Har kant mig som en blekfis valdigt lange nu.
Far hoppas att det sitter i ett tag..
Men det ar ju bara borjan av sommaren sa jag hinner nog vara ute i solen ett antal timmar till.
Sarskilt om jag ar utan jobb ;)

Nu pa morgonen har jag varit forbi pa westcons kontor och fatt en uppgift.
Jag ska rita en ritning pa ett staket som ska byggas.
Det kom lite olagligt med tanke pa tentan pa fredag, men gor jag klart det idag har resten av veckan till att plugga.
Det ar alltsa till det foretag som Dennis jobbar at som jag ska rita.
Vi far tacka kara Sofia som styrt in oss dar. Det ar hennes pappas foretag och det ar hon som fixade jobb at Dennis.
Och nu har jag fatt en grej att gora. Det ar bra att fa in en fot. Nu far vi bara hoppas att jag lyckas och att de vill att jag ska gora fler grejer. :)

Pratade aven med min syster som kan den har saken med att rita for att fa lite tips och sadar.
Och det lat anda inte helt omojligt att fa jobba pa hennes jobb i sommar.
Jag ska inte hoppas pa nagot..
Nar hon fragade forsta gangen lat de inte sa intresserade, men nu har de i af fragat hur gammal jag ar och vad jag kan och sadar. Sa det kanns ju i af battre.

Men nu har jag stallt in mig pa att vara ledig i sommar, men det ar ju battre om jag far jobba lite,
Aven om det kanske bara blir 3 veckor sa ar det battre an inget.
Erfarenhet ar alltid bra!

Na nu ska jag forsoka hitta min linjal och satta igang med ritningarna.

Ha en trevlig dag. Det ska jag forsoka i af!

Kram pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0