Seg

Sitter på bion och jobbar just nu.
Är helt slut..
Var på skitbra humör tidigare, men nu är jag bara slö.

Vi var ut igår på hamnfesten, åkte karuseller och hade det allmänt trevligt.
Och ikväll blir det samma sak.
Hoppas jag blir på lite bättre humör sen och blir lite fart på.
Såhär seg kan man ju inte vara.

Jag har kommit på att jag och Dennis har det väldigt bra tillsammans.
Det har ändå gått 7 år och vi trivs fortfarande väldigt bra tillsammans.
Nu blev det många väldigt bra tillsammans, men skitsamma.
Ni får stå ut.
Jag älskar i alla fall Dennis och det är underbart.
Han är bäst och har den bästa familjen så jag kan inte annat än säga att jag är lyckligt lottad!

Nu ska jag snart äta en subway macka och hoppas på att det är hungern som dämpar mitt välmående.
Det kan ju i och för sig bero på att jag drack igår, men...
Jag ska tagga upp snart..
Bara 2 ½ timme kvar till jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0