Tva flugor

Andra dagen pa  mitt  nya liv och jag blev for lat.
Ingen traning i morse alltsa.
Far ta igen det ikvall i stallet.
Jag hoppas jag kan fa med mig Dennis pa en tur runt Hoglandsjon eller liknande.
Vi lar val kanske aka till Fors. Sa da kanske det blir nagot dar.
Natt ska det bli innan den har dagen ar slut.

Sommaren verkar ha kommit nu.
Soligt och fint de senaste dagarna.
Maste lagga mig ute snart.
Men det kanns sa trakigt ensam, nagon som vill?

Jag skulle ha akt till mamma och pappa och lanat en bok.
Da kanner man sig inte lika muppig :P
Men jag har ju tusen skolbocker att lasa.
Jag kanske ska satta igang med det.
Da blir det ju tva flugor i en small som man brukar saga :P

Maste kopa en vag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0