Happy birthday



Idag fyller denna vackra tos ar! Grattiis pa henne!
Synd bara att det ska vara sant tjafs om vem som ska ha kalas nar.
Dennis fyller ju ar pa fredag.. och vi tankte ha lite fest for honom pa lordag, men da sager sanna att hon ska ha da.
Men.. dom far ha olika sa far robin vara med sanna i stallet.
Dennis foraldrar kommer anda pa fredag sa..
Jaja.. jag lagger ner det dar.. orkar inte bry mig om vilket.
Jag ar bara less.. Mer sager jag inte!

Jag ar just for tillfallet valdigt arg.
Plugget gar inte som jag vill.. och jag rakade ta pa mig lite for mycket jobb.
Blir stressad..Men pengarna behovs..
Jag maste ta mig samman och forsoka lugna ner mig innan jag kan fortsatta plugga.
Far forsoka plugga lite pa bion ikvall.

Skattepengarna har kommit och gatt kan man saga.
Jag hatar att jag ar skyldig folk pengar..
Okej, nu ar jag ju inte det langre.. bara Dennis..
Men det ar sa mycket vi maste kopa..
Diskmaskin, flakt, dator och virke till altanen.
Allt kostar sa mycket! och man ar ju inte direkt gjord av pengar.

Har kommer tva gamla bilder pa mig och sanna..
 
    

Forsta ar fran 2006 nar  vi var i Bulgarien och den  andra ar nar vi dansar in det nya aret 06/07 (tror jag)

Jag vill ha langt har igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0