21.30

Nu har farmor  lamnat denna jord for att leva i himlen med farfar.
Jag hoppas och tror att han har mott upp henne och visat henne vagen till himelen,,
Det kanns valdigt bra att jag hann dit tidigare idag..

Det blev verkligen konstigt for ingen var beredd pa att det skulle ga sa fort.
Allt var lugnt vid 8 da Annika min faster gick hem och mamma och pappa hade bestamt sig for att besoka farmor i morgon i stallet for att stressa dit ikvall. Sa alla var installd pa att hon skulle klara sig ett tag till.
Men det gick fort och hon slumrade in utan kamp .

Jag kan inte sova.
Kanske inte sa konstigt, vi var dit for att kolla pa henne ikvall.. Och jag kan inte riktigt slappna av,
Hoppas att pappa kan sova lugnt i natt.

Nar nagot sant har hander inser man hur mycket man alskar sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0