Bajs/kraks

Jag gor ett nytt forsok..
Har typ nyss kommit hem fran bion.
Inte sa mycket folk sa  det   gick  ganska smartfritt.
Hann plugga lite ocksa.

Just nu sitter jag och vantar pa att min kara ska komma hem.
Da blir det lite gos och sen sova.

Maste beratta om min start pa dagen. Helt sjukt dalig.
Vi lanade med oss Dennis foraldrars hund igar och hade glomt en skal med massa godis pa soffan i vardagsrummet. Sa pa morgonen mottes vi av bajs och krakhogar lite overallt i varat kara  hem.
Usch och fy vad ackligt det var och hon hade lyckats traffa min vita filt och vita farskinn med det bruna bajs/krakset.
Bade jag och Dennis holl pa att spy av det.
Inte sa rolig start maste jag saga. Var irriterad storre delen av dagen.
Jaja, det kunde varit varre.. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0