Farmor

Jag kanner att jag maste gora en lite roligare blogg. Maste borja lagga upp bilder..
Ska bara ta och knappa lite kort forst.. Har ju inga bilder pa denna dator eftersom att det inte ar var.
Jag vill sa garna att varan ska fungera igen.. Maste forsoka ta mig till mamma och pappa for att betala rakningar i morgon.

I morgon ska jag aven gora ett besok hos min gamla farmor.
Mamma sa att det var bast att jag gar dit i morgon om jag ska hinna halsa pa henne. :(
Kanns inte roligt att hon ar sa nara slutet av livet.
Farfar dog i Januari och nu verkar det inte vara langt kvar for stackars farmor.
I morgon ska jag i af traffa henne och hoppas att hon mar sisadar bra och att hon blir glad att vi kommer.
Jag tar med mig min kara syster Asa, vill inte ga sjalv.

Det blev inget visande av produkter ikvall, Det var sa manga som inte kunde och det blev sa mycket do tid sa jag akte hem och tog hand om man underbara Dennis som blivit sjuk.
Han ar valdigt het ;)

Nej nu ska jag ga i sang. Hoppas det gar att lasa aven fast jag inte har de dar viktiga bostaverna i slutet av alfabetet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0