Kom sommar!

Det ar nagot konstigt med min kropp. Den vill inte vara frisk verkar det som.
Nu hoppas jag i af att den ger med sig sa jag slipper ha ont.

Hmm.. Ja var hemma igar och idag..
Sov inte sa bra i natt..
Och igar jobbade jag pa bion och da hade jag verkligen ont i kroppen. Jag ska val egentligen inte klaga. Det finns ju verkligen dom som har det varre, Oja!

Idag blir det till att stada varat lilla hus, kanske tvatta lite... Ska aven ta en trip till stan tror jag.
Kopa blommor till mamma och pappa fran Dennis foraldrar..och klader som jag kan arbeta i.
Hoppas att Dennis kan vara snall och folja med mig! Det vore trevligt.
Sen ska vi pa burgerking, Dennis har ju varit med och byggt sa da fick han ta med sig mig dit.
Vet inte om det ar nagon forinvigning, men jag antar att det ar for alla som varit delaktiga i byggandet.

Snart ar det antligen pask. Love it!
Lite ledigt och lite narmare sommaren. Det ar ratt skont att ha stallt om klockorna anda.
Det ar ljust sa lange...

Vilket babbel,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0