Less

Vår dator gick sönder igår. Inte roligt alltså :/
Blir så less och vi som har en finanskris.
Okej, det är inte så farligt, men det känns inte roligt att lägga ut pengar på en ny hårddisk till datorn.
Plus att vi nu är utan dator. Så det måste ske en lagning snabbt.

Sitter på skolan och har just fått veta att jag missat en uppgift som ska vara gjord.
Så det är bara att sätta igång med det. Men det tänker jag inte göra förrän på måndag.
Nu är det helg och jag ska läsa om mina produkter i stället för att plugga.

jag ska även jobba, vilket också gör att jag känner mig less
Vill vara ledig.. Men pengarna behövs.

jag hade i af en undebar kväll med Dennis igår.
han hade köpt 2 kg godis som vi tryckte i oss framför tv:n..

Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0