Vill inte

Nu har jag annu en dag da jag verkligen inte vill gora nagot, maste dock tyvarr ta bussen till Umea.. Skulle egentligen suttit pa bussen nu, men jag var sa seg pa morgonen sa jag hann inte med den. Valdigt dumt da jag missar en forelasning. Far ta igen det senare. Ska i af aka ivag klockan 11 for att gora en laboration klockan 13.

Ikvall ska jag visa lite produkter for mina klasskompisar, det blir trevligt..
Ar lite nervos, men det kommer ga bra!

Nu ska jag forsoka organisera lite i min kladkammare, det ser ut som skit dar!

Maste forsoka intala mig att denna dag blir bra trots en dalig morgon.
Snart ar det helg och det ser jag verkligen fram emot.
Ska pa bio med min sota Klara pa lordag, Pettsson och findus..
Sen ska jag forhoppningvis umgas med min kara fastman.

Kladkammaren kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0